21 grudnia 2012

All week

Cały tydzień siedziałam w domu z powodu choroby. Teraz czuję się ok , no ale nudziłam się w domu przez te dni. Nadszedł nareszcie czas świąt lecz ja nie jestem całkiem przygotowana. Jutro biorę się za prezenty i najważniejsze czyli - sprzątanie . Niestety , ale nie ominęło by mnie to więc wolę zrobic to teraz niż wszystko przeciągac. A wy jesteście całkiem gotowi ? Czy jeszcze nie do końca ?

I na drugim blogu miałam zrobic coś o dekorowaniu prezentów lub pokoju . Nie mam pojęcia czy zdążę w ogóle dokończyc ten post więc..będę się streszczac. Jak już wiecie u mnie przez ten tydzień nie działo się wiele . Jedyne co robiłam pożytecznego to nadrabianie wszystkich lekcji. Strasznie mi się nie chce tego robic no ale nie mam wyboru
:)

Pozostawiam wam fotki :


Jak widzicie fotki bardzo różne i nawet pojawił się Biebs ♥ Będę jutro .


Brak komentarzy: