3 listopada 2012

Just Smile.

Tssa..ogólnie to nic mi się nie chce , chyba jak zawsze . Siedzę i zamulam no to stwierdziłam że może trochę was zanudzę tym co się u mnie dzieje . Miałam jechac dzisiaj po torbę , i pojechałam . Byłam taka nastawiona na nowiusieńką torbę , a wróciłam tylko z babeczką -,- Trzymajcie kciuki , aby udało mi się w następny weekend .

No a w piątek trening odwołany , sama niewiem czemu . Miał byc , a nie było to znowu siedziałam w domu . Nawet niewiem czy mam odrobione wszystkie lekcje , ale jakoś to załatwię ;) A wspominałam że 22 lis. mam urodzinyy ? ! Noo..chyba nie . Także teraz wam to mówię i przygotujcie się na specjalny post . Mam też nadzieję że uda mi się dostac vansy <!> . Tylko najpierw wytłumaczę o co chodzi .

Jak byłam u cioci , mama z nią rozmawiała i padł temat moich urodzin . Mama powiedziała że ma dla mnie już prezent , nie ma go w domu tylko w salonie < moja mama jest fryzjerką , i ma salon fryzjerski > i to coś co lubię . No to się zastanawiałam co to może byc i przyszedł mi do głowy pomysł . Jakiś czas temu ciągle mówiłam jej że te vansy strasznie mi się podobają i po prostu je uwieelbiam . Później moja mama akurat kupywała mojemu bratu buty , a one są łudząco podobne do vansów . Nie jestem pewna w 100% czy będą to te buty , ale mam taką cichą nadzieję..


I wiem że dzisiaj post taki bez sensu , nie do końca przemyślany ale chciałam do was napisac bo jutro może mnie nie byc w domu . No to miłego wieczoru i udanej niedzieli !☺ just-be-my.blogspot.com

2 komentarze:

Lulus pisze...

Świetny blog codziennie na nie go wchodzę. Zapraszam na mojego bloga : various-tematy.blogspot.com

Unknown pisze...

Zostałaś nominowana do Liebster award, więcej na moim blogu :
http://must-love-fashion.blogspot.com/2012/11/liebster-award.html