25 listopada 2012

Kosmetyki .

Siemka . Dzisiaj nietypowa notka , bo o kosmetykach. O tych które mi się podobają i o tych które mam . no to zaczynamy .

Dla mnie ten tonik to podstawa , używam go codziennie rano i wieczorem . Oczywiście wiadomo że jeśli chcemy miec idealną cerę to trzeba używac tego codziennie i nie robic długich przerw .

Tą mgiełkę dostałam wczoraj na urodziny i chociaż mam ją dopiero 1 dzień śmiało mogę powiedziec że się spisuję i ładnie pachnie . Wydaje mi się że jest to zapach brzoskwini , i daje delikatny błysk na skórze .


To niby taki zwykły krem ,ale przydałby się . Zawsze miałam problem ze znalezieniem takiego zwykłego , dobrego i przedewszystkim nawliżającego kremu do twarzy . Postaram się go miec .

To był pierwsza częśc ,,przygody kosmetycznej " , następna w piątek albo sobotę . niestety :(  Może dzisiaj zrobię jeszcze TOP 10 piosenek , ale nie jestem tego pewna . Trzymajcie kciuki , kocham was . ♥

1 komentarz:

ms.angeline ♥ pisze...

też używam ten tonik! :)