2 listopada 2012

Little things

Heei . Wybaczcie , że nie napisałam ani wczoraj , ani wcześniej . Ale powód tego jest taki że wyjechałam do cioci i nie miałam jak tego zrobic . Jestem już w domu , ale nie wiem ile jeszcze wytrzymam tu siedząc . Dodam jeszcze notkę na nowo założonego bloga : just-be-my.blogspot.com . Nie mam pomysłu na tło więc na czas obecny będzie takie . Jeśli chcecie dowiedziec się więcej po prostu na niego wejdzcie :)

W środę było Halloween ! Chodziłam po cukierki i zebrałam 40 zł ! oO Nie mam pojęcia jak tyle uzbierałyśmy z dziewczynami . Jeszcze któregoś dnia musimy się spotkac żeby podzielic te pieniądze , ale ja najchętniej wzięłabym wszystkie < samolub ;* > Byc może jutro coś napiszę ale nie mam za bardzo o czym więc spodziewajcie się notki na drugim blogu , a na tym moich ,,Hot i Not " . Ostatnio troce mi kiepsko idzie z prowadzeniem bloga , ale będę się starac to poprawic . No więc obiecuję że szykuje się dłuuugi post , a teraz lecę szykowac się na rodzinkę.pl ♥

P.S - GOD ! Chłopcy dodali nową piosenkę na yt i na dodatek dzisiaj dodali do niej teledysk . Po prostu świetny ! Kocham ich !


 Niestety kiedy szukałam w blogspocie tego z teledysk to nie było , a jak z yt to tak . Tylko zależało mi żebyście mogli sobie tutaj posłuchac więc jest na razie bez <33

3 komentarze:

ms.angeline ♥ pisze...

ja dziś nie oglądałam rodzinki.pl :C
obserwuję ♥

patrycja pisze...

ja też nie oglądałam ; p zapomniałam xd

Magda pisze...

właśnie, rodzinka ! wiedziałam ze coś miałam oglądać .. no nic, oglądne na necie :)

http://musicfashionme.blogspot.com/ zapraszam do mnie :)