27 października 2012

Christmas Time !

No Cześc ! Właśnie do was pisze , a wyglądając przez okno widze śnieg . Niesamowite , prawda ? Chyba jeszcze nigdy nie widziałam śniegu w październiku ..Ale mój ,,braciszek " jest załamany . Wreszcie nie może łazic do nocy po dworze więc dla niego to jakaś masakra ! -,-

Ale..niedługo Haloween :) Chodzicie po cukierki ? Macie jakieś plany ? Bo ja nie jestem ani trochę przygotowana , pójdę na żywioł . Wystarczy że sobie pomarzę po twarzy kredkami i będzie ok ;p Sama niewiem czy w taki śnieg dam radę gdziekolwiek się ruszyc , aczkolwiek nie chcę odwoływac wszystkich spotkań z przyjaciółmi itd . Kiedy będzie haloween jadę do rodziny , dlatego jestem zła że nie mogę sobie DŁUŻEJ pochodzic ze znajomymi , ale jeszcze nic nie wiadomo .

W ten weekend nie mam na szczęście tak dużo pracy jak ostatnio , i cieszę się że potem tylko 3 dni do szkoły . Popadam w jakiś świąteczny szał tzn . słucham świątecznych piosenek , zachwycam się śniegiem nie mogę doczekac się Świąt . Wy też tak macie ? Czy może tylko ja jestem taka nienormalna ? xD Whatever..

Czekam na wasze maile ze zdjęciami , ale nie mam ani jednego . Ahh..po prostu mam najlepszych czytelników na świecie !..

Mam nadzieję że jednak coś was przekona do wzięcia udziału bo serdecznie zachęcam i zapraszam . Ja lecę robic herbatę , a wam życzę miłej soboty :)

Bayy ♥







Brak komentarzy: