19 października 2012

Yay !

Hello ♥ Jak wiadomo dzisiaj jest już piątek , więc wszyscy rozpoczynamy weekend . Nie jestem pewna czy wspominałam , ale od paru tygodni chodzę na boks . Haha , niewiem skąd ten pomysł tak po prostu przyszło . Wreszcie wiem że mogę się jakoś dobrze obronic ;) No ale nie ważne , opowiem kiedy indziej .

Zauważyłam że pod postem nie było żadnego , najmniejszego komentarza. Sprawia mi to przykrośc , chyba wiecie . Bo skoro to już czytacie to pośwęccie te max. 2 minuty i napiszcie że albo wam się podobało , albo nie . Rozumiem , nie zawsze musicie pisac najdłuższe monologi na świecie , ale te pare słów dają i siły do dalszego działania , i wkurza mnie to że muszę to powtarzac jak jakimś 5-cio latkom . A wydaje mi się że wy jesteście chyba mądrzejsi i wyrozumialsi .

Zatem dziękuję za uwagę , i zapraszam do komentowania ;p

1 komentarz:

Cwaniara pisze...

Mówisz boks ?.

Jeśli Ci się spodoba mój blog, zaobserwuj . : ) Ja na pewno się odwdzięczę, bo twój blog już mi się podoba . : D

http://pamietnik-cwaniary.blogspot.com/