7 października 2012

Converse vs. Vans

No witam ! Co mogę dla was napisac , skoro jest to druga notka dzisiaj ? oO No właśnie , sama nie wiem . Ale coś tak mnie zainspirowało , zmusiło żebym coś tam dla was nabazgrała :) No to może wyjaśnie pewną sprawę .

Kiedy mówię komuś że mam 13 lat , a tutaj mam 14 - pojawia się problem . Bo tak naprawdę mam 13 lat . Napisałam że 14 bo moją wadą jest zaokrąglanie , przez co czasem robią się kłopoty . Był taki pewien użytkownik < nie pamiętam nazwy > który spytał ile mam lat . Śmiało napisałam że 13 , a ten tylko przez jakąś głupią cyfrę zaczął mnie hejtowac i wtedy straciłam 2-3 czytelników . Niby mało , ale co będzie później ? Jak dalej nie wyjaśnię sprawy ? I dlatego dla was to piszę . Abyście dokładnie wiedzieli , zanim coś napiszecie . To coś w stylu rady . Internet potrafi byc okrutny , dlatego lepiej byc dokładnym .

Lecz nie o tym . Dzisiejszym głównym tematem notki miały byc conversy i vansy - nowa < lub nie> moda .



Niektórzy wolą to , niektórzy to . Najlepsze jest to że są kolorowe , ładne i wydaje mi się że wytrzymałe , a najgorsze , że drogie . Zauważyłam że dużo osób twierdzi że są fajne , gdy mają takowe buty na nogach . Z jednej strony racja , fajnie wyglądają , ale z drugiej ? Z drugiej strony czasem aż nie chce mi się patrzec jak ktoś specjalnie tylko odkrywa to logo i chwali . Sama ich nie mam , więc może dlatego takie odczucie . Ale Ja bym nie mogła podstawiac komuś buta pod nos , tylko dlatego że mam vansy/conversy . Nie chcę nikogo obrażac , bo oczywiście nie robi tak każdy kto je posiada . A więc co do tego tematu , tyle odemnie . A wy ? Co myślicie o tym obuwiu ? Zapraszam do komentowania , i miłego tygodnia :)

Brak komentarzy: