7 października 2012

Taken

Hejo ♥ Nie pisałam wczoraj , nie pisałam w piątek więc pisze dzisiaj . Myślałam że już wogóle nie napiszę bo mam sporo pracy w tym tygodniu ale jakoś dałam radę . Wczoraj wróciłam do domu ok. 22.30 więc byłam już trochę zmęczona . Byłam w kinie na Taken 2 - Uprowadzona 2 więc dzisiaj trochę inny post .

Film bardzo mi się podobał , był bardzo dopracowany . Pewnie niektórzy z was oglądali pierwszą częśc niedawno w TV , a w piątek była premiera części 2 . Strasznie się nakręcałam żeby na niego pojechac i udało się . Naprawdę wam go polecam . Jeżeli chcecie się więcej dowiedziec , w internecie znajdziecie mnóstwo zwiastunów i opisów . :)

A co do poprzedniego wpisu , to bardzo wam dziękuje <33 ! Cieszę się że na blogu znów pojawiły się komentarze ! Teraz wreszcie wiem że ktoś to czyta , i docenia moją pracę . Oby tak dalej .
I jeśli chcecie , to możecie pisac w komentarzach o pomysłach na nową notkę . Bo ja jeszcze ich nie mam ..

Na koniec <wreszcie ! > zdjęcia :










Goodbye ♥

Brak komentarzy: