21 października 2012

Warsaw.

Hej kochanii ♥ Ok.30 minut temu wróciłam do domu z..Warszawy . Kupiłam sobie pare rzeczy , ale na szczęście nie dopadł mnie zakupoholizm ;) Mam 2 pary spodni granatowych i beżowych , kurtkę i parę innych drobiazgów . To był taki babski dzień z moją mamą <33

No a jeżeli chodzi o to co będę robic teraz , to jedynie siedziec , jeśc ciasto czekoladowe i oglądac rodzinkę.pl na jutjub ;p Obecnie oglądam Littleblueberrysmile ,ale zaraz coś wymyślę . Jeżeli wy macie jakieś propozycje dotyczące filmików , filmów czy seriali , piszcie w komentarzach , chętnie obejrzę .

A na dodatek , mam dla was KONKURS !!! Jest to pierwszy konkurs na tym blogu , więc nie będzie jeszcze wielkich upominków , ale mam nadzieję że takie konkursy będą . W konkursie chodzi mi konkretnie o zdjęcia robione przez WAS i najlepiej podpisane na dole , czy na górze , ale nie wymagam tego od was . Temat przewodni to jesień , ale doceniam każde pomysłowe zdjęcie . Zależy mi , abyście starali się bo nawet takie ,,nagrody" mogą odrobinę uszczęśliwic .

1 miejsce - obserwowanie bloga , reklamowanie na blogu w 10 postach , ocena bloga w moim poście, miły komentarz i tag specjalnie dla użytkownika .
2 miejsce - obserwowanie bloga , reklamowanie na blogu w 6 postach , 3 miłe komentarze do wybranych postów .
3 miejsce - obserwowanie bloga , reklamowanie w 4 postach , 2 miłe komentarze .
4 miejsce - obserwowanie bloga , reklamowanie w 2 postach , miły komentarz .

Mam nadzieję że warto wziąc udział i postarac się . A jeżeli prześlesz mi więcej niż jedno zdjęcie , większa szansa na wygraną . Wyniki konkursu będą jak najszybciej , prawdopodobnie w kolejny weekend . Więc macie czasz aby przez tydzień się przygotowac , a zdjęcia wysyłajcie na tego MAILA : simplehappygirl@gmail.com  Mam nadzieję że weźmiecie udział , Paa ;**

Brak komentarzy: