30 września 2012

Sunday

Juhu ! Mam spodnie z reserved więc spoko ♥ Byłam też na basenie , w cukierni i galerii więc śmiało mogę stwierdzic że dzień się udał .Niestety jutro poniedziałek , ale też nie będzie najgorszy . Jutro mam dac chłopakom z mojej klasy batony a jakaś inna dziewczyna coś tam ;p Mam na 8.00 ale dam jakoś radę . Jeśli nie ma matmy zawsze dam ..;)

Będę próbowac dodac zdjęcia , ale nie obiecuję bo coś mi szwankuje . A tak w ogóle słyszeliście że Dan i Liam zerwali ? To nie jest jeszcze potwierdzone ale bardzo prawdopodobne . Boję się że to prawda a nie chciałabym tego . Według mnie , pasowali do siebie i nie wiem z jakiego powodu mogli by się rozstac . Liam wygląda na szczerego , opiekuńczego i miłego faceta więc nie mam pojęcia o co poszło :( Jak najszybciej postaram sie was poinformowac o tym wszystkim . I jeżeli macie jakieś imformacje na temat 1D , śmiało piszcie .

<Niestety nie dam rady dodac zdjęc , do piątku > ;**

5 komentarzy:

Martecze pisze...

Cukiernia i basen mmm <3 Ostatnio też byłam na basenie i napływałam sie jak głupia :)
optymistycznawariatka.blogspot.com

Ola and Paulina pisze...

Fajny blog, a co do wiadomości z zerwaniem Dan i Liama'a to oni rozstali się w zgodzie, ponieważ fani Liam'a grozili śmiercią dla Dan i zrobili to dla jej dobra :D Też lubimy 1D ! ;)
Zapraszamy do nas :
http://bestfriendstwo.blogspot.com/

Klaudia N. pisze...

fajny blog i ciekawy wpis^^
zapraszam: http://co-la-da.blogspot.com/

Kasia pisze...

kocham basen ;) i galerie też :D obserwuję i liczę na to, że się odwdzięczysz :)

lala00 pisze...

Fajny blog ! Zapraszam do siebie!
vegas-girlss.blogspot.com
Obserwuje !