29 września 2012

Ohh..my god

I co ? i to że wracam bez niczego z tych jakże ,,wielkich" zakupów . Takie uroki mego miasta..i niedośc , że nic nie kupiłam , to jeszcze moja kumpela zostawiła mnie samą w galerii !! <grr> Oby jutro było lepiej , bo nie dam rady . Wystarczy mi ciepły koc , kakao i coś do oglądania , a dzień będzie udany . Mam nadzieję że jutro tak właśnie będzie . Albo coś robię , albo nie robię nic . Tylko którą opcję wybrac ??

Chcę pojechac do Warszawy , i to jak najszybciej , bo tam na pewno coś znajdę . i jeśli mam gdzieś jechac , to najprawdopodobniej będzie to H&M . Prawie zawsze tam kupuje więc teraz też mam zamiar tam byc. Teraz piszę do was , ale zaraz mykam bo mi się trochę oczy zamykają a spałam dzisiaj tylko do 7.00 . Wpis palnowany na jutro , ale nigdy nic nie wiadomo .

P.S - wybaczcie ale nie mam siły dlatego dziś też nie będzie zdjęc . Postaram się jutro , dobranoc .

Brak komentarzy: