16 września 2012

Happy and sad

O mój boże  ..Znów zaniedbałam bloga . No ale zaczęła się szkoła , a razem z nią obowiązki . Mam dużo dodatkowych zajęc więc mam niewiele czasu dla siebie i wszystkiego innego . Będę bardzo się starac aby regularnie , tak jak obiecywałam , pisac na blogu  . Dzisiaj byłam akurat na mieście , po nowe butki . ♥ Jestem z nich zadowolona , tak jak z całego dnia . Odkryłam u siebie nową fryzurę , czyli kok zrobiony z warkocza , czy tam kłosa . Pożyczyłam też ramoneskę i chustę od siostry więc jestem happy ;)

Ale z drugiej strony wcale nie jest mi tak wesoło bo jest niedziela . A ja nie przepadam za tym dniem , i chyba każdy wie dlaczego..no właśnie , szkoła . Na szczęście wszystkie lekcje zrobione , ale czuje się jakbym nic nie zrobiła i że jutro dostanę jakąś jedynkę . Sumienie mnie gryzie ;/ Chyba się dziś trochę pouczę , bo mam złe przeczucia .

Na koniec notki , piosenka . Podoba mi się refren <33

Brak komentarzy: