23 września 2012

Gotowanie - udane ?

Hii ♥ Druga notka , tak jak obiecywałam . Co do bloga , to zmieniłam wygląd , i mam nadzieję że się spodoba . Przed chwila robiłam Kluski Leniwe , mam nadzieję że będą dobre . Wystarczy je jeszcze tylko podsmażyc w bułce tartej i gotowe :) Tak w ogóle to pierwszy raz gotowałam coś całkiem sama , i nie podpaliłam domu ;) Oby było więcej takich okazji , bo spodobało mi się gotowanie . A wy , gotujecie coś ? Może macie jakiś swój ulubiony przysmak , czy przepis ? Piszcie w komentarzach !!

I jeszcze jedno . Chciałam się was zapytac , czy chcielibyście jakąś specjalną notkę ? Np . coś o moim mieście , dlaczego założyłam bloga , In&Out itd . Oczywiście napiszcie mo to w komentarzach a napewno to zrealizuje . W końcu i tak puki co nie będę miała o czym pisac . Na koniec notki , daje wam opisy ! 
 Start :

Niewiem co brałeś , ale ja też chcę xD

Weź spróbuj zapomniec ile to 2+2 , a ja zapomnę o nim .

Życie to gonitwa , biegniemy jak charty choc większośc nie wie nawet , ze ich cel jest martwy .

Wystarczy uwierzyc , a wszystko stanie się możliwe . 

Z filmów :

Czasami warto przegrywac . Człowiek uczy się na własnych błędach .

Pomysły to nie puszki po napojach . Recycling jest przereklamowany .

Życie to nie gra , nie daj się wylogowac . 

Z dwojga złęgo lepiej , że tą stroną . <xD>

Jesteś zbyt głupi , by cię obrażac - Kac Vegas


Bajj <33

Brak komentarzy: