23 września 2012

Ehh.. Skype

Ehh..Mam okropny humor . ;/ Przez skype'a mianowicie.. Już myślałam że sobie pogadam z przyjaciółką ale nie mam słuchawek i kamerki . Ogólnie jestem zła i najchętniej wszystko bym rzuciła i sobie poleżała . Nawet w weekendy nie mogę odpocząc :( W przyszłym tygodniu dosłownie nic nie robię . Tylko to co mi sprawia przyjemnośc . Bo ostatnio to tylko praca , praca i praca .. Chciałabym choc na chwilę powrócic do wakacyjnych dni . Ale wolę też o tym nie mówic bo robi mi się przykro..Właśnie jem oreo , pije mleko i piszę do was :) Niestety od jutra muszę się uczyc do sprawdzianu z matematyki i kartkówki z religii , więc zapowiada się ,,ciekawy" dzień . I sama nie wiem o czym wam teraz mogę napisac . Na razie w moim life <xD> się nic nie dzieje . Może zrobię dzisiaj notkę o 1D ? Nie wiem , postaram się . No i co do Live while we're young , to uwielbiam tą piosenkę ! <33 Zakochałam się po prostu ;d Mam nadzieję że takich fajnych piosenek będzie u chłopaków coraz więcej . Cieszę się że Zayn wreszcie więcej śpiewa w tej piosence . Ale nie ważne . Dzisiaj zrobię jeszcze notkę bo mi się nudzii , więc spodziewajcie się jej ok.19.00 . Może do tej godziny coś się jeszcze wydarzy dlatego już się z wami żegnam ! :)


 haha ! xD




Brak komentarzy: