31 sierpnia 2012

Rolki

Heii . Dzisiaj wybieram się do mojej ,,BFF'' :D Dawno u niej nie byłam więc ją odwiedzę. Wezmę rolki i pojeździmy . Chętnie pokazałabym wam moją okolicę lub nawet moje zdjęcia , ale na razie wole pozostac anonimowa :) Lecz byc może dodam zdjęcia mojej okolicy itd . Zrobimy sobie z Klaudią , bo tak się nazywa , sesje ;)
A wy ? Macie jakieś plany ? Ja teraz zaczęłam miec jak się kończą wakacje ..Trochę mnie to wkurzyło , ale jest okey . Dzisiaj krótka notka , lecz mam nadzieję że niedługo będzie dłuższa . No wiecie , jeszcze tylko 3 dni .. Więc trzeba korzystac :) A teraz oglądajcie zdjeia i dodajcie komy , a ja lecę myc włosy <haha>

 :(

 śniadanko <33



 Why ? -,-

lovelyxx

2 komentarze:

Julka&Daria pisze...

Fajne zdjęcia :)

Benzo pisze...

Świetny piesio na ostatnim zdjęciu ^^
Zapraszam: http://niewiemczytodobrypomysl.blogspot.com/