27 sierpnia 2012

Tygodniowy wyjazd

Witajcie moi drodzy :) Wybaczcie mi że ponowne długo nie pisałam , no ale w końcu są wakacje co oznacza różne wycieczki i wyjazdy . Byłam tydzień nad morzem i to pod namiotem ! Później mieszkaliśmy z moją rodziną w jakimś domku przez 2 dni . Teraz już wróciłam i mam nadzieję że się nie obraziliście . No a co do bloga , to zauważyłam coraz mniej komentarzy .. Mam nadzieję że to tylko przez to , że są wakacje . < Chyba się powtarzam ;p > I proszę was abyście je dodawali , i oceniali w nich moją notkę . Bo gdy je dodajecie to naprawdę mnie one motywują do dalszej pracy .

I niestety muszę zacząc temat o szkole ;0 No więc dzisiaj miałam iśc po parę rzeczy papierniczych , ale totalnie mi się nie chce . Sama niewiem czemu , zawsze lubiłam takie zakupy a teraz są mi obojętnie . No ale nieważne . 
Teraz , kiedy skończy się ten tydzień , będę musiała  ograniczyć do pisania . To wszystko przez wymysł mojej mamy , która wymyśliła że z komputera będę korzystać tylko w weekendy . Trochę mnie to denerwuje ;/

 A na koniec dam wam piosenkę która jest parodią piosenki ,,What makes you beautifull" :) 
 http://www.youtube.com/watch?v=723PFCQ8FW4

lovelyxx

3 komentarze:

Agnieszka pisze...

Na szczęście u mnie rodzice pozwalają mi w roku szkolnym siedzieć na komputerze kiedy chce ;D

Viktoria pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Viktoria pisze...

Też miałam ten problem,ale mojej mamie nie wypalił ten plan xd

Nowa notka z avatarami jak obiecałam już jest ; > Mile widziane komentarze : >