10 sierpnia 2012

Crazy week

Hej . Ostatnio przepraszałam was że nie pisałam , ale to przez mój komputer który się popsuł , a na dodatek miałam remont .Jeśli chcecie to możecie pisac w komentarzach jakie chcecie zdjęcia one direction , a wtedy wstawię je na bloga . Zauważyłam że przez pewien czas nikt nie odwiedza bloga , i nie komentuje . Przykro mi to mówic  , ale jeśli tak dalej będzie to zawieszę bloga . Bo jeśli nie komentujecie , to wydaję mi się że nikt nie czyta tego bloga , a to wy jesteście moją motywacją .No ale już nie będę przynudzac , i troszkę was poinformuję o tym co będzie się dziac u mnie . Więc dzisiaj , idę do D. na noc :* . Ale muszę kupic książki więc za jakie 3 godziny będę szła z mamą do księgarni . Mam nadzieję że nie będzie ich strasznie dużo , bo nawet myślec nie chcę o szkole . A wy , macie już książki ? Piszcie w komentarzach . A na koniec daję wam trochę mieszanych fotek i obrazków . 












Nie wiem skąd wzięła się tu ta azjatka xD


1 komentarz:

Klaudia N. pisze...

fajny blog ^^
zapraszam : http://other-street.blogspot.com/