3 sierpnia 2012

Przeprosiny

Cześc wam . Chce powiedziec że was bardzo przepraszam za to że nie dodałam wczoraj notki , chociaż obiecywałam .Okazało się że mam więcej pracy niż mi się wydaje :/ . Postanowiłam więc , że taką małą nagrodą , będzie..sami zobaczycie :D A co do One Direction , to niestety O NICH postów nie będzie jak narazie tak bardzo dużo , Bo przez kolejne parę dni nie będę miała czasu . Dzisiaj idę na noc do J . , dlatego dziś będzie jedna notka ale chyba się nie obrazicie . Teraz na rozchmurzenie , jeżeli jakieś smutne osoby to czytają , daje obrazki 1D ;*




Wiem że jest tych zdjęc mało , ale będzie jeszcze Must have .

A więc , moje Must have !

 Ten kubek jest świetny ! I bardzo pomysłowy..
 Chciałabym miec chociaż jedne legginsy tego typu  Np . galaxxy < 3
 Uwielbiam takie outfity : kolorowe , barwne , eleganckie ale , na luzie .
 Zawsze chciałam miec koszulkę z jakimś oryginalnym nadrukiem ;)
 Marzy mi się taka wielka , pełna ciuchów , garderoba
 Ostatnimi czasy , szukam jakichś zwykłych , jeansowych shortów , o które u mnie niestety trudno .

A więc to by było dzisiaj na tyle , i Must have będzie jeszcze jedno , ponieważ to nie wszystko ;) A ! Zapomniałabym : tym bonusem , będzie mini konkurs . Chodzi w nim o to , abyście przesyłali mi zdjęcia One direction , i coś związanego z nimi na tego maila : simplehappygirl@gmail.com , a ja wybiorę najlepsze . Przed tym , umieszczę je na blogu żebyście mogły je zobaczyc . Jest też taka opcja że to wy będziecie głosowac , ale zastanowię się nad nią . Mam nadzieję że weźmiecie udział w tym ,,mini-konkursie " , to naprawdę łatwe !

P.S - Zaczęłam pisac normalną tczcionką , mam zostac przy tej , czy wrócic do małej ? 

lovely xx


Brak komentarzy: