1 sierpnia 2012

Namiastka moich planów.♥

Hej dziewczyny , < i chłopcy > ! Ciesze się , że już pod pierwszą notką były 4 komentarze . Może to mało , ale i tak dobrze że ktoś chce to czytac . Więc dziś miałam się spotkac z moją przyjaciółką , K . Niestety coś nie wypaliło , i się nie zobaczymy . Dlatego przez to , chyba nie mam nic ciekawego do roboty . Chyba że sprzątanie domu :/. Zastanawiałam się też czy nie zrobic na blogu mojego ,,Must have" , ale to nie w tej notce .
A tak omijając temat , to chciałam was poinformowac że możecie mi w komentarzach zadawac różne pytania , a ja na nie wszystkie odpowiem  którejś notce . Możecie tak samo dawac mi linki do swoich blogów , a chętnie je zobaczę :) No i to chyba byłoby na tyle , i dzisiaj napisze jeszcze jedną notkę z ,,Must have" . 

A na koniec parę obrazków które mi się podobają :







3 komentarze:

Poss pisze...

no to się zapowiada ciekawy blog. ;)

fajnie, że będziesz pisać o 1D bo tyle o nich szumu a ja nic o nich nie wiem. mam nadzieję, że dowiem się coś ciekawego tutaj.

pozdrawiam.
Poss.

Yuuhi pisze...

kot <3

monkey ♥ pisze...

Dzięki za miłe słowa . I mam nadzieję ze jak najczęściej będzie tu mowa o 1d .